Waar kunnen wij u mee helpen?

2e Kans

  • 2e kans artikel retour?

    Nee helaas dat is niet mogelijk.
    De 2 kans artikelen zijn maatwerk artikelen die speciaal voor onze klanten gemaakt zijn.
    Bij deze artikelen is o.a. rekening gehouden met;

    • doek keuze
    • zwaarte van het doek
    • afwerking van het doek
    • overige details

    Deze 4 items zijn wellicht niet van toepassing voor uw project waardoor we hier geen garantie op geven of het product zich wel goed houdt voor uw project.

  • 2e kans artikel reserveren?

    Helaas dat is niet mogelijk. Iedere firma ruimt zijn zolder wel eens op en wil graag snel van deze producten af, zodat we weer ruimte hebben voor nieuwe producten.

  • Korting op deze artikelen?

    Helaas kunnen we bij 2e kans artikelen geen extra kortingen geven.
    Onderstaande gelden dus niet op de 2e kans artikelen :
    – Cashback acties
    – Gratis producten bij aankoop
    – Gratis vouchers bij aankoop

  • Algemene info

    Bij AfdekShop geven we producten een tweede kans wanneer een product door één van onze klanten is teruggestuurd of omgeruild is. Deze Tweedekans artikelen zijn door ons nauwkeurig gecontroleerd en verkeren in goede staat. Op de onderstaande pagina / website vind je meer informatie over het actuele aanbod. AfdekShop vindt dat onze 2e kans artikelen een 2e leven verdienen, daarom bieden we ze tegen een gereduceerd tarief aan. Geïnteresseerd? Wees er snel bij.

    https://www.afdekshop.nl/specials/

Bestellen

  • Klachten?

    Sorry, sorry, sorry. Wij doen er veel aan om u zo goed mogelijk te helpen op allerlei manieren. Maar ook wij slaan soms de plank volkomen mis. En daar bent u dan de dupe van, omgekeerd begrijpen we u zeer goed dat dit niet leuk is. En dat zouden we graag voor u willen oplossen.

    Maar hoe gaan we dat doen?

    We lossen uw klacht graag op. Echter lukt dit het snelste wanneer u contact op neemt met ons. We zijn dagelijks bereikbaar via de diverse kanalen; telefoon, e-mail, whatsapp, facebook, twitter etc.

    Indien u zich nog niet gehoord voelt met ons antwoord? Schrijf ons dan een brief met hierin hoe u het dan wel graag zou willen zien. U kunt deze brief per mail of per post naar onderstaand adres verzenden.

    Watersport4all,
    Reitdiephaven 151
    9746RC Groningen
    info@watersport4all.nl

    Hebben we u nog niet naar tevredenheid kunnen helpen?
    Dan kunt u altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie : Europees ODR Platform.

  • Voorraad status

    Indien u leest : dit product is tijdelijk niet op voorraad .. Dan houden we u graag op de hoogte. Bericht ons via : WhatsApp / Messenger uw product door dat tijdelijk niet op voorraad is. U ontvangt van ons een berichtje zodra het weer beschikbaar is.

  • Advies bij kiezen?

    Bent u zoekende naar een product, maar komt u er niet uit? geen probleem we helpen u graag met het maken van een goed afgewogen keuze. Wij doen altijd ons best om u van de juiste informatie / productinformatie te geven over onze artikelen. Misschien heeft u wel een vraag over het gebruik van afdekzeilen of pvc dekkleden etc. etc. Voor al uw vragen over onze producten/artikelen hebben wij een passende oplossing en kunt u altijd terecht bij Watersport4all.

  • Een bestelling plaatsen?

    Plaats uw producten in uw digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als u de bestelling plaatst met uw Watersport4all account gaat dit nog makkelijker en sneller omdat we u dan al kennen. Geen account? geen probleem ook zonder account kan u bestellen, we hebben dan nog wel even uw gegevens nodig.

Betalen

  • Terugbetalen na retour?

    Zodra we uw retourzending verwerkt hebben, betalen we u terug. Hoe snel u het geld op uw rekening heeft, hangt af van uw betaalmethode. We betalen altijd 5 werkdagen na afhandeling van uw retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op uw rekening? Neem dan contact op met ons op.

  • Geen bevestiging?

    Het is altijd verstandig om eerst te controleren of er geld is afgeschreven. Is er wel geld afgeschreven van uw rekening, maar heeft u nog geen orderbevestiging en of factuur ontvangen? Dan raden we u aan om even te wachten. Het ‘kan’ namelijk tot één uur duren. Heeft u hierna nog geen orderbevestiging van ons ontvangen? Bekijk dan eerst even uw spamfolder in uw e-mail cliënt, wellicht is uw orderbevestiging / factuur hierin beland. Mocht deze laatste stap ook niet helpen .. geen probleem we verzenden u graag uw orderbevestiging / factuur na.

    Indien er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling om x reden niet gelukt, mede hierom heeft u dan ook geen factuur ontvangen. U kunt uw bestelling dan opnieuw plaatsen. Uw orderbevestiging ontvangt u wel zodra u uw order geplaatst heeft.
    Komt u er niet uit .. schroom dan niet en bericht ons graag even via : WhatsApp, Facebook, Twitter of Instagram voor directe support.

  • Waar vind mijn factuur?

    Bekijk uw facturen bij Mijn account in van Watersport4all. Klik op dan op bestellingen en vervolgens kunt u de betreffende factuur aanklikken. Heeft u uw nog maar net geplaatst? Wacht dan tot uw bestelling verzonden is. Hierna zal uw factuur beschikbaar zijn. Heeft u geen account account? Geen probleem. Wij versturen u de factuur zo na, in de bijlage van uw bericht. Mocht u onze mail niet hebben ontvangen .. bekijk dan eerst uw spamfolder of onze e-mail daarin is gekomen.

  • Veilige betaalomgeving?

    Wij maken gebruik van een beveiligde internetomgeving zodra u begint met het afrekenen van uw bestelling. Uiteraard krijgt nu niemand de kans om stiekem met u mee te kijken. Uw transactiegegevens worden zeer veilig versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het ‘groene slotje’ in je browser.

  • Vermeld altijd uw Fact.Nr.

    Ons rekeningnummer is NL09 RABO 0103 5276 05. Vermeld bij het betalen altijd uw : Factuurnummer
    Wanneer u ons geld overmaakt zonder deze beide te vermelden, kunt u erg lang wachten. We zullen uw betaling uit ons drukke betaling verkeer moeten filteren en dat kost tijd.

    Wanneer u een overboeking doet zonder vermelding van uw factuurnummer te vermelden, kunt u erg lang wachten. We zullen uw betaling uit ons drukke betaling verkeer moeten filteren en dat kost tijd.

  • Kan ik contant betalen?

    U kunt alleen contant betalen in ons hoofdkantoor, voor de ‘standaard’ : PVC & PE dekkleden.
    Deze kunt betalen met : “pin / gepast cash geld”
    Alle andere artikelen gaan : vooraf op factuur.

Transport

  • Kan ik mijn pakket afhalen?

    Helaas is dit niet mogelijk. Wij verzenden vanaf ons centraal magazijn te Nederland.
    Voor import en export ligt Groningen nl. niet zo goed centraal gelegen, vandaar de keuze om vanaf ons centraal magazijn te verzenden.

  • Pakket vandaag bezorgen?

    Helaas op de zelfde dag nog leveren gaat ons niet lukken. Voor de dekkleden geldt : door de weeks voor 11:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis.

    Voor alle andere overige artikelen vraag gerust wanneer deze beleverd kan worden aan u.

    Bovenstaande geldt niet voor de levering op Waddeneilanden, vraag ons wat voor de levering op Waddeneilanden mogelijk is.

  • Gratis verzenden?

    Bij Watersport4all heeft u altijd de keuze voor gratis bezorging. Gratis bezorgen gaat op voor alle artikelen die u online bij ons aankoopt waarvan de excl. btw. orderwaarde vanaf € 175,- euro of hoger ligt.

    Wanneer u niet thuis bent? Dan wordt uw pakket(je) op de volgende werkdag weer bij u afgeleverd.

    PS.
    Er wordt op Zaterdag en Zondag niet bezorgd door DHL.
    Mbt. de dekkleden : Wil u het voor het weekend thuis hebben .. bestel het dan “uiterlijk” op : donderdag voor 11:00 uur. Dan heeft u het Vrijdag nog in huis.

  • Pakket halen bij DHL?

    U kunt uw pakket afhalen bij zeer veel DHL Servicepoints. Hoe gaat dit in zijn werk? Nadat u online uw bestelling heeft gedaan ontvangt u de dag er op een e-mail van DHL. In deze e-mail kunt u ook aangeven dat u het wil ophalen op een van uw gewenste DHL locaties. Houd u er wel rekening mee dat uw pakket op deze DHL locatie niet dagen lang blijft liggen. Haalt u uw pakket niet op .. dan wordt deze weer terug aan ons verzonden. Helaas zijn de volgende verzendkosten voor uw eigen rekening.

    Pakketten die zwaarder wegen dan 31 kg. worden niet met DHL aan u verzonden. Deze worden met ons transportbedrijf : Bulstra verzonden.

Heeft u het niet kunnen vinden?

Wij helpen u graag verder!

Onze openingstijden

  • Maandag 12:00 - 17:00
  • Dinsdag 12:00 - 17:00
  • Woensdag 12:00 - 17:00
  • Donderdag 12:00 - 17:00
  • Vrijdag 12:00 - 17:00

Routebeschrijving

Betaal veilig en snel